Kejujuran Ku

wajar jika aku cemburu dengan sikap mu...
karna sikap mu selalu penuh makna bagi ku.
hati ini telah dan sangat lama mengenal diri mu...
tak mudah bagi ku untuk menerima apa yang telah menjadi keputusan mu...

kadang ku bertanya,
apakah aku hanya pelarian mu saja?

tapi aku tetap menyayangi mu sepenuh hati ku
walaupun banyakyang tak menyukai,
namun aku tetap pada hati ku...

banyak pertanyaan yang ingin ku tanyakan pada mu
namun apakah aku mampu bertanya pada mu?
aku takut diri mu akan pergi dari diri ku..

aku memang wanita yang bodoh
telah berulang kali diri mu mengecewakan ku
namun aku tetap untuk mu
segala cara telah ku lewati tanpa diri mu
namun yang aku dapati "diri mu" lagi

aku tak ingin pernyataan yang hanya sebuah impian semu
aku hanya ingin kenyataan yang benar - benar nyata dari hati mu yang tulus
dapatkah diri mu melihat kekurangan dari ku...
dapatkah diri mu merasakan hati ku saat ini hingga selamanya.....

berikanlah aku ruang di hati mu
rasakanlah aku di dalam hatimu dengan kasih sayang yang tulus...

I Love you So Much Dear with a sincere heart....
This is My Honesty that can not be avoided.....

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Baik dan Buruk

Sociality

My childern